sayang awak



Friday 15 June 2012

sepanjang aku buat short sem ni .,
cam2 dugaan aku dpt dgn kksih hati aku sorang ni.,
nasib bek sorang je .,
tp 2 pun dia msh ssh nk setia dgn aku jgk ye .,
baru2 ni dpt tau aku baca mct dia dgn kawan laki dia .,
dia g keje nek moto skali .,
aduh, panas sungguh hati aku .,iye la .,
as a man .,
aku mana boleh terima semua ni ..
nek moto dgn org lain ..
moto 2 ..
ish !
 panas hati aku ..
lau ikut kan hati nk je aku jumpa laki tersebut ..

ish !
kami gaduh lagi ..
tp kali ni kaw2 dia wt ..
dia mntx aku lpas an dia ..
siap merayu ..
tapi, aku x ley nk lpas kan dia ..
sbb dia pnh ckp hanya ajal & maut saja dpt memisah kan kami ..
iye ! 
selagi itu la aku akn pegang kata2 itu ..
walaupun kata nya x de jodoh ke apa . .
jodoh mmg d tgn tuhan ..
tapi kita boleh ubah nasib kita ..


cuma aku mintak pada Allah ,.
ya Allah ., 

jika itu dugaan kami ., 
kau tabah kan hati kami tok menerima dugaan-Mu..
kau tabah kan lah hati ku tok ,. 
kau tabah kan kan lah & kuat kan lah perasaan dia pada ku  ..
kau letakkan lah dia di dalam keadaan Muhammad, 
kau tenangkan lah dia dgn Nur ku, 
kau sematkan lah Amali ku dlm hati dia .


Ya Allah, 
kau kuatkan lah hubungan kami ..
kau ikat lah kasih kami seperti mana kasih nya Adam & Hawa .
kau jadi kan lah dia sebagai rusuk ku . .
berilah setiap kesakitan dia pada ku ..
kerna aku x sanggupp melihat dia dlm kesakitan ..
aku sanggup tok menanggung sakit yg dia ada ..


Ya Allah , 
restu lah hubungan kami ..
perkenan kan lah doa ku ini ..
kerna aku amat menyayangi diri nya & aku amat mencintai dia ..

No comments:

Post a Comment